Увага конкурс

2020-01-27

/Files/images/конкурс.jpg

ОГОЛОШЕННЯ

на конкурс на заміщення вакантної посади директора загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Олієва Зборівського району Тернопільської області
Відповідно до наказу управління освіти, культури, молоді і спорту, праці та соціального захисту населення Зборівської міської ради № 25-од від 23.01.2020 року «Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Олієва Зборівського району Тернопільської області» у період з 27 січня по 3 березня 2020 року відбудеться конкурс на заміщення вакантної посади директора загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Олієва Зборівського району Тернопільської області, що знаходиться за адресою: с. Оліїв, вул. Залозецька 7, Зборівського району Тернопільської області.
Документи подаються з 27 січня до 20 лютого 2020 року конкурсній комісії у відділ освіти управління освіти, культури, молоді і спорту, праці та соціального захисту населення Зборівської міської ради за адресою м. Зборів, вул. Б. Хмельницького, 13
Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1) заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (додається);
2) автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
3) копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
4) копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);
5) копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
6) довідку про відсутність судимості;
7) мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.
Кваліфікаційні вимоги на заміщення вакантної посади керівника закладу освіти:
Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра(спеціаліста) та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Оплата праці
Посадовий оклад, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 29 вересня 2005 року №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2005 року за № 1130/11410, зі змінами та доповненнями, надбавки та доплати відповідно до постанови №373 від 23.03.2011, можливі надбавки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та окремих галузей бюджетної сфери» від 30 серпня 2002 року №1298, зі змінами та доповненнями.
З 27 січня до 20 лютого 2020 року - вивчення конкурсною комісією поданих документів та мотиваційного листа .
Дата проведення конкурсного відбору – 3 березня 2020 року.
Початок проведення - 10 год.
Місце проведення – зал засідань Зборівської міської ради (ІІ поверх Зборівського РБК)
Складові конкурсного відбору:
  • перевірка на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти, а також Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р., на яке відводиться 45 хвилин для надання відповіді на 3 запитання у письмовій формі:
  • на знання трудового законодавства;
  • на знання антикорупційного законодавства;
  • на знання законодавства про освіту.
Максимальна кількість балів – 15 (3 запитання по 5 балів).
  • тести по принципах впровадження НУШ (10 запитань по 1 балу) максимальна кількість балів 10 на яке відводиться 10 хвилин.
  • перевірки професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання, на яке відводиться 10 хвилин для надання відповіді. Максимальна кількість балів 10;
  • публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти на 6 років ( на 2 роки для кандидатів, які призначаються на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше), а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації, на яку відводиться до 10 хв.
Відповідальна особа за прийом документів та підготовку конкурсу – секретар конкурсної комісії заступник начальника управління – начальнику відділу освіти Тихоліз Т.В., електронна адреса uprzborivmiskrada@ukr.net
Кiлькiсть переглядiв: 193

Коментарi